Την περίοδο που διανύουμε η ζωή μας έχει μπει σε μια παύση. Όλοι λίγο πολύ προσπαθούμε να προσαρμοστούμε στις νέες συνθήκες, όμως είναι γεγονός πως υπάρχει μια μαζική παύση. Είναι σαν να βρισκόμαστε σε διακοπές χωρίς την ανεμελιά των διακοπών. Δεν χρειάζεται, ωστόσο, να το μεταδίδουμε στα παιδιά και δεν χρειάζεται να το βιώνουμε ως κάτι άσχημο, αλλά ως μια πρόκληση μαζική και περαστική.
Οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, μαθαίνουν με εναλλακτικούς τρόπους μάθησης, και χρειάζονται ειδική μεταχείριση στο διδακτικό τους πρόγραμμα. Είναι αποδεδειγμένο ότι οι ικανότητές τους μπορούν να βελτιωθούν αν η μάθησή τους προσαρμοστεί στο τρόπο με τον οποίο σκέφτονται.
Πριν παραθέσουμε οδηγίες για τη βοήθεια των παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού ας αναφέρουμε τα σημαντικότερα Χαρακτηριστικά των Μαθησιακών Δυσκολιών στην ανάγνωση, στη γραφή και στη συμπεριφορά.
Leave a Reply