Ισχυρός σύμμαχος υγείας για παιδιά και ενήλικες και ότι καλύτερο για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού και για την μέγιστη απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών. 

 

Η διατροφή έχει πρωταρχικό ρόλο στην τόνωση του ανοσοποιητικού συστήματος μας κάτι το οποίο είναι πολύ σημαντικό στις μέρες μας αφού αποτελεί τον μοναδικό σύμμαχο απέναντι σε μια πληθώρα ιώσεων συμπεριλαμβανομένου και του COVID-19. 

 

Έτσι είναι πολύ σημαντικό να δώσουμε στην διατροφή καθώς και στον συνδυασμό των τροφών για καλύτερη απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών, την σημασία που της αξίζει και να θωρακίσουμε τον οργανισμό μας με ότι είναι απαραίτητο.

 

Απαραίτητη λοιπόν κρίνεται η κατανάλωση των παρακάτω

  1. Καθημερινή κατανάλωση 3-4 φρούτων εποχής (πορτοκάλια, μήλα , αχλάδια, ανανάς κ.α.) καθώς και σταυρανθή λαχανικά όπως το μπρόκολο, το κουνουπίδι , και τα λαχανάκια Βρυξελλών, καθώς και το σπανάκι. Τέλος είναι σημαντική η  καθημερινή κατανάλωση σε καρότα  .
  2. Καθημερινή κατανάλωση ξηρών καρπών όπως αμύγδαλα, καρύδια, κασιους κ.α., σε περιπτώσεις όπου δεν υπάρχουν αλλεργίες. 
  3. 1-2 φορές την εβδομάδα καταναλώστε όσπρια όπως φακές (beluga ), φασόλια, ρεβίθια, γίγαντες, μαυρομάτικα, και βοηθήστε  τα παιδιά σας να τα καταναλώνουν με σωστούς και γευστικούς συνδυασμούς για αυτά.
  4. Πετιμέζι : ένας σημαντικός σύμμαχος του ανοσοποιητικού συστήματος. Προσπαθήστε την καθημερινή κατανάλωση 1 κ σούπας πετιμέζι, σε παιδιά αλλά και σε ενήλικες, με προσοχή για τα άτομα με Σακχαρώδη διαβήτη. 
  5. Ταχίνι, αβοκάντο:  σημαντικές τροφές σε χρήση τουλάχιστον 2-3 φορές/εβδομάδα ή και περισσότερο για την τόνωση του ανοσοποιητικού συστήματος. 

 

Και σημαντικοί είναι επίσης οι παρακάτω συνδυασμοί τροφών:

  1. Πετιμέζι με πορτοκάλι ή χυμό πορτοκάλι: ένας σημαντικός συνδυασμός για την απορρόφηση του σιδήρου, καθώς επίσης η αποφυγή κατανάλωση γαλακτοκομικού κατά την χρήση αυτού του συνδυασμού. 
  2. Αβοκάντο με αυγό: σημαντικός συνδυασμός για την απορρόφηση θρεπτικών συστατικών και των δυο τροφών όπως είναι τα Ω3 λιπαρά οξέα. 
  3. Όσπρια με πορτοκάλι ή χυμό πορτοκαλιού καθώς και την χρήση ρυζιού (φακές με ρύζι ή ρεβίθια με ρύζι).
  4. Σαλάτα σπανάκι με ντομάτα: εξίσου ένας σημαντικός συνδυασμός για την απορρόφηση του σιδηρού. 
  5.  Καρότα με αμύγδαλα: επίσης ένας πολύ σημαντικός συνδυασμός για την απορρόφηση σημαντικών στοιχείων και από τα δύο αυτά τρόφιμα για την τόνωση του ανοσοποιητικού.

 

Καθώς επίσης και μια πληθώρα ακόμα συνδυασμών πολλών τροφίμων με ευεργετικές ιδιότητες για τον οργανισμό ώστε να βελτιώσουμε τα επίπεδα υγείας μας και να θωρακίσουμε τον οργανισμό μας και το ανοσοποιητικό μας σύστημα ώστε να ανταπεξέλθει στις δύσκολες συνθήκες της καθημερινότητας. 

Leave a Reply

Your email address will not be published.